fatmArslan06 Kizlar 39 hafta olacam çarşamba bebeğim sürekli hıçkırıyor karnimda acaba normal mi gün icinde baya oluyor uzun sürüyor sonra geçiyor 5 10 dakika baya şiddetli oluyor sizde de oluyor mu
Gonul_enes fatmArslan06 benimde oyle vala 34 haftaligik 2 3 hafadadir baya hickiriyor hemde defalarca