asilinannesi2609 Kızlar bugün 32+0 olduk doktora gittim bebiş 1900 gr bir gün geri çıktı ama doktor normal dedi sizlerin nasıldı biraz ağır geldi bana:(
Almi4134 asilinannesi2609 28 gaftalikken 1200duk yarin 30 haftalık olacağız bilmiyorum ne kadardır ama benim de wanirim gebelik sekerim vardi cunku suyum hep cok cokti. Bebegin kilosu da muhtemelen ondan fazla
Haticecakirr asilinannesi2609 32 haftalık 2100 🌸 geri değil aslında benim doktorum da beklediğim kilo 1900 gram demişti
minimicki asilinannesi2609 yok normal dedi 2 kilo çıktı tam benim dün gittim kontrole herşey yolunda olduğunu söyledi kilosuda iyi dedi