Merhabalarr kızlar her gün pozitif ya da değil ayırt etmedeen deli gibi doğum hikayesi okurduum şimdi yazmak bana da nasip oldu çok şükür 🙏🙏 normalde 2 Ağustos için sezaryen günü almıştık ama son kontrollerimizde bebeğin maalesef gelişiminde duraksama olduğunu daha fazla gelişmediğini ve dışarda beslemenin daha sağlıklı olduğunu söyledi doktorum çok değil ama 2 gün erken gelmiş oldu, iyi ki de gelmiş 🙏🙏🥰
Doğum benim için bir fobi haline gelmişti aşırı cesaretsizdim kan aldırmaktan bile korkan tansiyonları düşen ben, nasıl olucak da bu bebeği dogurucam diye kara kara düşünür olmuştumm. Doğumun olacağı gün geldi çattı ama hala hangi anesteziyi seçeceğimi bilmiyordum ve ameliyathaneye girerken karar verdim 🤷 cumartesi günü 4 gibi hastaneye geçtik yatış işlemleri yapıldı alınması gereken bir kaç test vardı onları aldılar damar yolu açıldı serum bağlandı derken korkudan titreyerek doğuma alınmayı bekliyorduum 🙈 hemşire geldi sondayı takıcağını söyledi ben telaşlanmaya başlamıştım bile çoktan çünkü çok acıdığını söyleyenler olmuştu evet tabiki de acısı vardı ama yanma gibi yani korkulacak bir şey asla değil. Sonda takıldıktan sonra sedyeye alındımm ve ameliyathaneye inme vakti gelmişti 🥺🥺 aklımdan deli gibi beni neler bekleyecegini düşünüp kendimi aşırı strese sokuyordum ameliyathanenin girişinde eşimle vedalaştık ve içerde beni anestezi teknikeri karşıladı tanıştık, konuştuk ve istediğim anestezi şeklini sordu o an içimden spinal olmasını istiyorum ama lütfen beni uyutun dedim, bebek çıktıktan sonra uyuyabilirim öncesinde yapmam dedi ve bebeğin çıkmasının yaklaşık 5 dk sürdüğünü söyledi bende kabul ettim ama spinalden aşırı korkuyordumm ya cekistirmeleri hissederim ve nabzım yerle bir olur diye, çünkü ciddi anlamda cesaretsizdim 🤷 neyse sedyeye ayaklarımı bacaklarımı iki yana sarkıtarak oturdum ve öne eğildim damar yolu ignesinden daha ince bir iğne olduğunu yapmam gereken tek şeyin kıpırdamadan durmak olduğunu soyledi anestezi uzmanı. Gerçekten de sinek ısırığı gibi bir şeydi damar yolu açtırmak bile daha zor, zaten anında bacaklarıma bir sicaklik indi ve uyuşma hissi tamamen gelmişti 2 dakikaya ☺️ doktorum da geldi her şey hazırdı çok korkuyodum ameliyat başladı hissediyorum bir seylerl uğraşıyorlar karnımda ama asla acı yok tabiki anestezi uzmanı başımda sürekli benimle konuşuyor her şeyin gayet yolunda olduğundan bahsediyordu. Şimdi miden bulanabilir bulanırsa hemen söyle, şimdi ağzına metalik bir tat gelecek ilaç veriyorum şeklinde sürekli bilgilendirdi beni karşılaşacağım şeylerle derken gerçekten ameliyat başlayalı yaklaşık 4 dk olmuştu ki bir ağlama sesi geldii saat 18.26 da Allah’ım minicik bir sey doğmuştu ve benimdi o an inanamadımm ne tepki vereceğimi bilemedim çok güzeldii bana gösterdiler ve hemen ilk kontrolleri yapılması için arka tarafa geçirdiler ben hala inanamayıp gözyaşlarımı tutamıyordum tekrar yanağıma getirdiler öptüm kokladım miss gibiydi Allah’ımm herkese nasip etsiinn kesinlikle spinal olma imkanı olan kim varsa genel anestezi almayıp bu anlara şahit olsun 🙏🙏 onu giydirmeye götürdüler benim sürecim devam ederken uyutmalarını istediim ama anestezi teknikeri her şeyin gayet yolunda olduğunu boş yere vermiceğini söyledi beni kandırmış oldu verdiği sözü tutmadı 😂😂 sürekli konuştum onlarla sürekli vakit geçirmeye çalıştııım ve 18.45 de ameliyathaneden çıkıyordum her şey aşırı hızlı olup bitmişti ve hiç bir şey korktuğum gibi olmadı çok şükürr 🙈🙈 sezaryena dair ağrı duyulan tek şey kesinlikle karından bastırılan o kanama kontrolü 😒😒 her hastane de yapılmıyor galiba hatta yapılan yerlerde de en fazla 2 kere yapılıyor diye okumuştum ama bana defalarca yapıldı ve son ikisi uyuşukluk geçtiği için beni mahvetti daha fazla yapmalarını istemediğimi söyledim böylelikle yapmadılar 🤷😏 gece ilk ayağa kalkma çok zorladı ama bu da normaldir sonuçta içinizden bir canlı çıkıyor yapılan bir ameliyat var ortada, dayanilmayacak bir sey asla degil 😂 sonrasında asla durmadım zaten sürekli kalkıp yürüdüm sürekli kalkıp yürüdüm ve sabaha çok şükür minimum acı ile güne başladım yürümeden olacak iş değil yani 🤷 bebeğim biraz minik doğdu gelisimdeki sorundan dolayı 2500 gram ama çok şükür sağlığı yerinde en önemlisi buydu zaten benim için 🙏 benim hikayemde bu şekildee Allah hepinize istediğiniz şekilde, hayırlı ve kolay doğum nasip etsin inşallah, sağlıkla kavuşsun bekleyen herkes 💞💞🐣