AylinCk Selam kızlar bizim doğumumuz 19 Ağustos sabah 10 bugün netleşti 😍😍sizde durumlar nedir Şafak kaç ?? bizde bugünü ve 19 Ağustosu saymazsak kaldı 16😂😂
Eminos123 AylinCk doguma 14 gun kaldi diyor uygulamada oglum 40+4 de doğmuştu bakalim bu oglum ne zaman dogacak mtfak temizligim var sadece bi orasi kaldi pijama pantolinlari boyu katlanacak camasir hic bit iyor allah bereket versin utu de var bakalim
Minnak11 AylinCk bizimde haftaya sezeryan gün almadım çarşamba vercek doktor 9-13 arası bakalım artık 37+4😊
AylinCk depsizoo sağlıkla gelsin canım benim sezeryan olacağı için net belli normal doğumda dediğin gibi kesinlik yok
Evindarr depsizoo Keşke tam gününde doğsalar. Söylenen tarihten sonra gelirse kafayı yerim herhalde bir türlü gelmedi 🤦
birtriptanesi Kaderasl Bende aynı şekilde son 12. Erkek bebek tam gününü doldurur diyor herkes. Doktorum da bekleyeceksin dedi. Çok bunaldım günler geçmiyor sıcaklar bitmiyor karnım her gün daha da çatlıyor kaşınıyor çok bitkinim uyuyamıyorum. Allah yardımcımız olsun.
Buseninannesi_21 AylinCk Uygulamaya göre 20 gün kaldi ne zaman geleceği belli olmaz tabii ki. 37+1′im 🌸
VeraVrea Son 18 diyor 😅 sezeryan istersem 12 ağustos yani 39 haftalık olunca alacakmıs kararsızım kendiliğinden gelse 12 ağustos öncesi🐣
AylinCk Ayseveikimelegi aramızda en erken sana kalmış canım sağlıkla güzelliklerle gelsin sana ve ülkemize inşallah bu içinde durumlardan kurtuluruz biran önce şansla gelsin😍😍
Kubra_baydar AylinCk bizimde uygulamaya göre son 30 Ağustos ayının son bebeği bizim olacak galiba 🥰🥰31de diyor uygulama😂😂🤭
Reyhan_sevim Kubra_baydar hadı bakalım hayırlısı olsun inşallah Rabbım kimseyi o dar kapıda bırakmasın benimde 30 agustos
rabiasoydan Kubra_baydar bizimde 30 Ağustos😇 erken gelirse o ayrı ama heycanlanmaya başladım iyice aylar geçti ama 28 gün geçmiyor😁