Karahilalll Ben ilk hamileliğimde özelde takipliydim ve özelde de yaptım. Koru hastanesinde gayet memnun kaldığım icin bu seferde orada başlamıştım ama riskli gebelik yaşadığım icin birde şehir hastanesine gideyim bakayım dedim. Devlet hastanesi için çok gözümü korkutuyorlardı ebelerine kadar çok kötü davranıyorlar doğumda şöyle azarlıyorlar böyle tersliyorlar falan diye ama ben hiç öyle bir tavırla karşılaşmadım şimdiye kadar. Gittiğim özelde 5-10 dk bakıp bi foto verip gönderiyordu, şehir hastanesinde 30-40 dk parmaklarını hareket ettiriyorlarmı diye bile ince ince bakıyorlar. Bu yüzden özeldeki takibimi bırakıp şehir hastanesinde doğurmaya karar verdim bende. Kendi adıma ben bayağı memnunum. Randevu aldığımda da aynı doktora alıyorum çok kibar ve ilgili geldiler bana 🤷🏻♀️