Kızlar cumartesi günü kontrolümde 30+4 çıktı bebişim. 40 cm ve 1577 gr. Baş aşağı dönmemiş ve plasenta previa marjinal devam ediyor.
Masa başı çalıştığım için bugün yoğunluktan pek kalkamadım ilk defa bacaklarımda ödem oldu. Ayak bileğime bastırınca parmağım içine göçüyor. Nasıl geçer bu ödem ilk defa başıma geldi. Sizde durumlar nasıl?