Arkadaşlar merhaba. Herkese hayırlı evlatlar diliyorum İnşaAllah. Ben Manisa’da yaşıyorum. 14 haftalık gebeyim. Kesinlikle normal Doğum istiyorum. Aranızda normal Doğum yapan doktorundan memnun kalan var mı ? Tavsiye istiyorum. Şimdiden teşekkürler. 🤗