Ozlemp rahimde yumuşama var, 1 cm açıklığın var. Normal için 39. Haftaya kadar beklicez dedi, bebeğimin kafası 2 hafta önden gittiği için 40. Haftayı beklersek normal doğum olmaz dedi. Bir de oğlum henüz dönmemişti kanala girmemişti, dönmesini bekliyorum🙃Benim durum bu🤷🏼♀️