Yarin 37+2 olucam ve çatı muayenesi olacak nasıl geçeceğini bilmiyorum normal doğum istiyorum catiya cikacagim zaman titrerim bir şey olur da doktor normalden vazgecer diye de korkuyorum o an kendimi nasil sakinlestiricem cati olanlar nasil sakinlestirdiniz kendinizi abartiyorum evet ama biraz korku var?