Konuya gircem hemen kızlar haziranın 16sında adet olmam lazımdı olmadım memlekete geldim temmuzun 6 sında adet oldum ama migde bulantım falan vardı test yaptım bisey çıkmamıştı. Bende psikolojiktir diye takmadım kafama sonra da adet olunca yok herlde dedim. Neyse adetimden geçi baya eşim de 1.ay sonra geldi benim peşimden memlekete cumartesi günü. Ben o gelmeden ne olur ne olmaz diye test yaptım hafif bi çizgi daha çıktı testte yanlıştır diye düşündüm üstüne pek düşmedim. 1 ay geçti birliktelik yaşayamadık diye 3 günde çok fazla birliktelik yaşadık. Kasıklarım ağrıyo belim falan adette oldum ama bilmiyorum korkuyorum şuan. Sizce bebek olabilir mi. Migde bulantım falan da var halsizlik falan. Ama temmuzda adet oldum ben memlekete gelince kafam çok karıştı kızlar