Merhaba kızlar benim 15 aylık bir kızım var ve 3.aylik ta hamileyim hamile kaldigimdan beri 8 kilo vermişim doktor artık memeden kesmemi söyledi yoksa karnimdaki bebeğin gelişimi geride kalacak kızımda çok düşkün memeye gece çok uyanır sizler ne verdiniz bazı doktorlar iki yaşına kadar anne sütü yoksa mama diyor mama mi dev sütü mu kafam karıştı