Anne3 Kızlar bebiş kanala girmiyor 39 2 yim kilosu 3600 doktor dedi ki bekledikçe kilosu artıyor dedi. Çatıma baktı müsait gibi dedi bu perşembe yine bakacak hala kafası kanala girmediyse sanırım sezeryan verecek bide dediki kafası büyük gibi dedi🤷🏻♀️ Nasıl giriyor bebek kanala 🤷🏻♀️
Gezegen_00 Anne3 Ayrıca neden hemen sezaryen diyor ki suni sancı ile doğumu başlatabilir belki o an girecek kanala belli olmaz
Elif5361 Anne3 Benim bebeğim de kanala yamuk girmeye çalışıyormuş hareket önerdi doktorum başı da biraz iri fazla ıkınacaksın dedi nasipse normal olcak düzenli sancılarımı bekliyorum 🥰38+6
eaktr Anne3 bende 36+6 dayım 4 gün önce çatı muayenesi yaptığında kanala girmediğini söylemişti oğlumun, kafası 2 hafta önden gittiğinden dolayı 40. Haftayı beklersek normal doğum olmaz, sezeryan olur dedi, perşembe randevum var bakalım görücez😓
Gezegen_00 Valla daha doğurmadım ama burada okuduklarıma göre merdivenleri haldır haldır in çık , squat yap , bir de bazı egzersizler varmış tam bilmiyorum istersen bir araştır , yerleri elinle sil vileda yapma aklıma gelen bunlar
Anne3 Gezegen_00 hiç bilmiyorum özele gidiyorum devletede bakınasım var ama tırsıyorumda devlet te harcanırsın diyolar 😂
Kahannesi Anne3 valla hiçte harcanmaz normal doğum yapman için elinden geleni yaparlar yoksa ki doktorda doğum anında bile kanala girebileceğini biliyor zaten. Ben prensesler gibi doğurdum devlette tövbe özele niye gidiyim. Tek kişilik odada duşumu aldırdılar klimamı açtılar kurlayıp pilates topunda hareket gösterdiler yap diye suyum çorbam geldi lavman yapmadılar çokta güzel doğurdum tek kişilikti kaldığım servis bazıları devlete öcü gözüyle bakıyor
Gezegen_00 Anne3 Özelden devlete geçmiş biri olarak yazıyorum sana eğer sezaryen da diretirse hatta diretmese bile sen devlete bir görün derim benden sana tavsiye devlette hangi doktor iyi araştır ve ona da görün hiçbir şey kaybetmezsin, özelde uğraşmıyorlar hop kesip çıkaralım çocuğu kafası var eğer devlette iyi bir doktora denk gelirsen en azından sana fikir verir o da sezaryen derse özelde doğumunu yaparsın
Anne3 Kahannesi ama çatıma baktığında acıdı ya düşündüm ben nasıl doğuracağım böyle şimdi acıdıysa doğumu düşünemedim açıkçası
Anne3 eaktr bende perşembe gideceğim bakalım cumartesi günü bende 40 hafta olacağım acaba devlete mi görünsem diyorum ama çatı ma bakınca normalden de tırsstım valla
Anne3 Gezegen_00 ama şundan korkuyorum şuan ki doktorum bana sen devlete mi gittin diye sorarsa ne diyeceğimi bilmiyorum hani görürse bilgisayarda
Gezegen_00 Anne3 Özeldekiler devlete gidince göremez öyle bir sistemleri yok, devlettekiler e nabızdan görebilir yani gönül rahatlığı ile devlete gidebilirsin
nazlisamac35 Anne3 kendinizi böyle sartlandırmayin allah askına lütfen burda önemli olan sizin ve bebeginizin sağlıgı ve özellerin çoğu en küçük birşeyde sezaryana yöneltiyorlar en basından beri devlete gidiyorum ve çokta memnunum hiçte öyle dedikleri gibi öcü değiller
meliceyy Anne3 Elleriniz ve dizlerinizin üzerinde emekleme hareketini deneyebilirsiniz. İnşallah faydalı olur🐣