Arkadaşlar az çok bni bilirsiniz sürekli ne zamn doğacak dıye yazıyordum bugün hastaneye acile geldim ve 4 cm açılmam vrmış agrım fazla yok suni sancıyla doğum edicem şuan serumu taktılar dua edin nolur inş sağ sağlim çıkarız bebeğimle alllah hepinizi bir sancıda kurtarsın ❤️🙏