Scgn123 Burada happy Kids den de annelerin olduğunu görüyorum 😇 o yüzden sormak istedim.. doguma az kaldı Diyarbakır da memorial ya da başka herhangi bir hastanede memnun kaldığınız çocuk doktoru var mi acaba?
058elf Scgn123 dün bi arkadaş önermişti götürmedim henüz ama isim vereyim mehmet celaloğlu. sağlıkocağındaki doktorumda genesisle sultan hastanesinde doktor önerdi ama isimlerini tam hatırlayamadım biri abdulkadir diğeri aklımda yok kağıda yazıp vermişti :)
Masaliyam13 Scgn123 Diyarbakır en güzel çocuk doktoru teşhis konusunda Hakan onur un üstüne tanımam harika bi doktor gerçekten Memorial diclekentte kalıyor
Scgn123 058elf Amin inşallah 😇😇 aileniz nerede? Serin bir yerdeyseler Diyarbakır sıcağı size zor gelmiştir simdi 😂😂
058elf Scgn123 ha evet serin yerdeyiz özellikle eşimin memleketi baya serindi sivaslı kendisi 😂 bebeğim biraz zorlanıyo burda ben geçen yaz gelmiştm o zaman sıcak beni de etkilemişti 😫
058elf Scgn123 eş mağdurları diyecem de ben demiştm eşime soğuk yeri yazma sıcak olsun Diyarbakır ı yaz diye 😂 nasipte varmış 2. tercihimizdi. eşiniz ne iş yapıyo
Masaliyam13 Scgn123 evet çocuklarımı ona götürüyorum. Bazen diğer doktorlar bişey anlamıyor ama ona götürdüğüm de ilaçlarda çocuklarıma iyi geliyor