Didemcann Merhaba kızlar carsamba günü randevum var 37. Haftama giricem devlet hastaneleri çatı muayenesi yapmıyormuş diye duydum aranızda yaptıran varmı?
Kubra3525 Didemcann yapılıyor canım sadece hatırlatmak gerek çok yogun oldukları için ben söylemiştm 37. Haftamda yapmıştı
Mom726272 Didemcann benim ilk çatı muayenesi sancımın başlayıp acile gittiğim gündü ertesi günü de doğum oldu
Kubbbraa Didemcann yapmıyorlar doğum sancısı başlamadan oda nst de sancı çıkarsa ozaman mecbur bayılıyorsunuz onunda dışında ne duydum ne gördüm 2. Gebeligim
Didemcann depsizoo bi kaç yakınım yapmadıklarını söyledi bende korktum açıkçası belirsiz bi şekilde doğuma girmek istemiyorum sormak istedim buradan
Kubra3525 greybrde çatala çıkıyorsun doktor iki parmagını jelleyip vajinadan pelvik kemigine ilerleyip bakıyor kasmazsan sıkıntı olmuyor
Kubbbraa Didemcann tabiki yapılsa iyi olur isteyenler için ben istemezdim şahsen çok da acıtıyorlar birde
Meleekdincc Didemcann Devlet hastaneleri sancı olmadan açılmaya bakmıyor ben 39+6 haftadayım henüz yapmadılar dün ebeyle görüştüm nedenini sordum şuan için herşeyin normal gözüktüğünü eğer nst de sancım çıkarsa açıklığa bakilacagini söyledi