Kızlar merhaba
17 haftalık hamileyim düşük riskim vardı fakat bitti sadece lekelenmem oluyor ara ara bunun için de ilaç kullanıyorum ama belim de bazenleri bir ağrı oluyor sanki belim ikiye ayrılacakmış gibi geçen hafta kontrolüm vardı doktor her hangi bir sıkıntı yok dedi benim gibi olan var mı neden oluyor bu ve karnım da çok ağırıyor 😞😞😞