Cuma günü işe gitmiştim henüz doğum iznine bile ayrılamadan Cumartesi doğurdum 🥰 Cumartesi günü evimi temizledim duşumu aldım anneme geçtim üzerimi değiştim 10 dk falan oturdum sonra ılık bir akıntı geldi ayağa kalktım ani bir şekilde suyum boşaldı. 16.50 de doktorumu aradım hastaneye geçtim 3,5 cm açıklığım vardı ebe çatı muayenemi yaparken çok beğenmediğini sezaryene alınabileceğimi söyledi. Israrla direndim normal doğuracağım diye 😬😃 sancılarım arttıkça bağırmadan sabırla içime çektim ve açılmam daha hızlı oldu size tavsiyem mümkün oldukça sakin kalmaya çalışın.. saat 19.30 da 7,5 cm açılmam olmuştu. 20.35 de doğumhaneye alındım 20.50 de doğumum gerçekleşti 🙏🏻🥰🤗