merveacikgoz 35+3 haftalık hamileyim bugün tahlil sonuçlarını aldım idrar enfeksiyonu var verdiğim ilacı muhakkak ve acilen kullanmalısın dedi ilacı kullancam ama başına gelen varmı neden oluyor veya bebekte bi sorun teşkil ediyor mu
Sedasmsk merveacikgoz hamileligimin basindan beri var ne kullandiysam geçmedi bende sizinle aynı haftadayim akintim çoğaldı ve yeşile döndü bugun saglik ocağından aradılar eşimi yarın kontrol için çağırdılar aç karnına acaba yine kan ve idrar testi için mi ki
merveacikgoz Sedasmsk evet kesin öyledir son ay olduğu için detaylı bi tahlil istiyorlar bende cuma günü yaptırdım 5 tüp kan aldılar ve idrar verdim bugün de sonucu alınca öğrendim idrar enfeksiyonu olduğunu doktor antibiyotik yazmış
Sedasmsk merveacikgoz benden o kadar kan almadılar bende yarın sonucumu alicam ama enfeksiyon var basindan beri biliyorum basindan beri verdikleri ilaçları kullandım gecmedi bi tek fitil kullanmadim bol su içmek gerek anca öyle azalıyor
Halenur-42 Maalesef bende idrar yolu enfeksiyonu oluşmuştu toz kullandım doktor geçmiş temiz demesine rağmen bebeğe geçmiş şuan enfeksiyondan dolayı yatıyor hastanede antibiyotik tedavisi görüyor