Rabiaphlvn gecen gun nstde hemsire bana emzirme egitimi verdi. Soylediklerini seninle paylasayim canim. Eger emzirme esnasinda gogsundeki sut yeterince bosalamazsa o icerde kalan sut sebebiyle oluyormus bahsettigin durum. Ates bile yapar dedi. Boyle bi durumda once gogsunu yumusatman lazim sonra bebegini emzirmen lazim. Havluyu utuleyip gogsune koyabilirsin dedi. Sicak dus alabilirsin. dus alirken gogsune yukardan asagi dogru sivazlayarak sutu asagi indirirsin ve gogsu yumusattiktan sonra rahat emzirebilirsin dedi. Aksi halde seni hasta yapar dedi. emzirdikten sonra memede kalan sutu sag mutlaka.