Ruhak
Çok zaman da war cnm dua et 🙏🏼İyi düşün ki iyi olsun. Bende ilk başlarda çok sıkıntılıydım, şimdi şükür keseyi ve kalp atışlarını da duyduk. Yarın yine kontroldeyim inşallah her şey iyi gider. İnsan ister istemez strese giriyor birşey olmasın die