Perşembe günü doğum yaptım hava çok sıcak malum İstanbul da bebeğimi nasıl giydirmeliyim tulum içine bir kat ince atlet sıfır kol çit çıt badi giydiriyorum ama terliyor şapka eldiven de takıyorum yenidoğan olduğu için arada kalıyorum bilgili anneler yardımcı olabilir mi