Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım sakin ol bu durumu yaşayan tek sen değilsin endişeni çok iyi anlıyorum, en başından 20 haftaya kadar reglden daha yoğun kanama yaşadım, sürekli yattım, hastanede kaldım, lohusa pedleri kullandım leke bile değil bak yoğun kanama ve sürekli hamd olsun 28 deyim bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, bol bol dinlen, su iç, zor da olsa stres yapma 👍 Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤗🤲