Gulsummldr 37. Haftada yüksek tansiyondan yattım hemen suni sancıyla doğumu başlatıcaktı fakat suni sancı bende işe yaramadı hiç açılmam olmadı sancımda olmadı bu arada bebeğin kalp atışları yavaşladı hemen 5 dk da sezeryana aldı..spinal sezeryan oldum doktorumun kararıyla çok da memnun kaldım🙏🏻🙏🏻