Prenses21 Bn yarin suniyle 4 cm aciklikla doguma gitcem meryem anaotunu gitmeden dualari okutup koysam suyunu icsem gitsem olurmu
mjj Prenses21 ben kuzenime hastaneye yattığımda okudum suya koydum icmemisti 1 saat içinde de doğum yaptı canim tabi Allah bilir en doğrusunu da bu şekilde de yapabilirsin
Vaveylaa Prenses21 benide Perşembe gece yatıracak ilerleme olmazsa . Ben de bugün aldım Meryemanaotu 😁 umarım işe yarar
Eda115354 Prenses21 evet benim bildiğim açılmayla beraber suya koyulmalı doğum yapar yapmaz çıkarılmalıymış
esmerrmm Prenses21 içmen şart degil ama bi iki yudum icme sansin varsa icebilirsin onemli olan doguma girerken otun acilmasi dogumdan cikinca hemen otu sufan cikarmaniz
Prenses21 Eda115354 bn evde koyucm icicm oyle gitcm ot acilincami icilmeli nasil ypcm suni verckler cnku evde icip hemen gtsem olurmu
Eda115354 Prenses21 ama doğum biter bitmez çıkarılması lazım yoksa kanaman durmazmış öyle diyo yapanlar. Yanına al yapacak kimse yoksa. Orda ebelerden rica edersin.
esmerrmm Prenses21 canim ot acildiktan sonra iciliyor diye biliyorum ben ama icmen şart degil . Yinede daha iyi bilenler gorup yorum yapar