ipek2327 Kizlar bebegimin kafasi 2 hafta ilerideymis, doktor kafasi buyuk olacak dedi. Bu durumu yasayan var mi cok mu buyuk oluyor kafalari 🥺
agustosannesi1 ipek2327 benim bebeğimin de kafası 2 hafta önde gidiyor. Şuana kadar bir sıkıntı olmadı
Demir2015 ipek2327 artırıyorum benimkininki 3 hafta önden gidiyormuş. Yanımda oğlum vardı abisi gibi koca kafalı olcak dedi ama abisinin kafası da kocaman değil 😂
BorasMom ipek2327 banada öyle dedi ama takmıyorum çevremde 3 kişiye hatta yeğenim için bu şekilde denildi 2 3 hafta önden gidiyor kafası ama doğduklarında bir problem yoktu ultrason ölçümleri yanlış çıkabiliyor sizde endişelenmeyin