gamzekubra Bernaayran ben ilk dozumu olmuştum hamile olduğumu bilmeden ikinci doz aşı için randevu almak istediğimde sistem uyarı veriyor ilk üç ayda aşı önerilir miyor diye 3 ay geçtiyse yapabilirsn
BorasMom Bernaayran Biontech oldum 1.doz’da sadece kolum ağrıdı ama 2.doz’da ateşim çıktı kolum ve boynum çok ağırdı uyuyamadım 3 gün en son acile gidip parol serum takmak zorunda kaldım geçti Şükür şuan 31.haftalık hamileyim🙈
Liyuzamom Nurtrky kaç aylıkken oldunuz? Benim kadın doğum doktorum olabilirsin dedi. Sağlık ocağına gittim aile hekimi ben biontechi 6 aya kadar yapmıyorum gebelerime dedi. Eğer yinede yaptırmak istiyorsan kadın doğum doktorundan imza al gel yapalım dedi bende korktum öyle diyince beklemedeyim
Burcu4135 Biontech 2. Dozumuda oldum herhangi bir yan etkisi yok. Aşı karsıtları sizi korkutmasın. Benim doktorum olmamı söyledi oldum. Doktoruma güveniyorum. Evde oturup hic bir ilime sahip olmayan aşı karsıtlarını dinlemiyorum. 🤗
esraaa86 Bernaayran 3.faz denemelri olmayan bi aşıyı doğmamş çoçuğa yüklemyin bu çok önmli bi karar lütfen iyi düşünün