kir_cicegi Ben de 7. Haftaya girdim bugün, fakat ultrasonda 6 haftalık gibi görünüyor bugün baktırdık. İki hafta önce gittiğimde tam 5 haftalık demişti, yani reglime göre de doğruydu. Şimdi böyle çıkınca Düşük olabilir, bir gelişim geriliği olabilir dedi ben de çok gerildim 🥺 Adet düzensizliğiniz var mıydı, benim düzensizliğim de olmaz 🥺