Fatmaens34 Arkadaşlar Şubat ayında Doğum yapacağım :) inşallah :) kışın biliyorsunuz ki hastane çıkışları da farklı oluyor yanıma nE almam gerekiyor bana tam bir liste verir misiniz ❣️❣️
Dyggfrkn Fatmaens34 kışın genelde battaniueye sariyodum ben bir ince battaniye birde kalın hastane çıkışında zaten uzun kollu kıyafeti olur
zehranurr Fatmaens34 zaten hastane çıkışları uzun kollu alt üst takım ya da tulum şeklinde falan oluyor, battaniyede her zaman konuluyor artı olarak hırka yelek tarzı alabilirsiniz yanınıza
Gizem___ Fatmaens34 10 lu hastane çıkış takımım vardı hemşireye verdim çıçıtlı zıbın patikli alt üst şapka eldiven giydirip battaniyeye sarmıştı içinde gömlek gibi bi üst daha vardı onu giydirmemişti. 5li hastane çıkış takımı ve bir battaniye verebilirsiniz
ebruzb Fatmaens34 benimde inşallah Aralıkta 🥰 hastane çıkışları zaten uzun kollu ben ekstradan yanıma battaniye ve örgü yelek filan almayı düşünüyorum
surelitta52 Ben normal hastane çıkışı, kışlık şapka ve astronot tulum almıştım. Bir de battaniye tabii. Astronot tulumunu mutlaka alın derim hep onunla dışarı çıkardım, çocuğu kat kat giydirip bir de battaniyeyle paketlemek zorunda kalmıyodum hiç.