elifinannesiiii Herkes arıyor soruyor daha doğurmadın mı? Ayy 40 a kadar doğmazsa ne olucak sezeryan mı olucak bilmemne ay valla içime fenalıklar basıyor artık kafayı yemek üzereyim bunlar yüzünden doğuracağım varsada olmayacak😳