sumeyyed kızlar 31+4üm bugün doktora gideceğim. doktor doğum şeklim hakkında ne zaman yorum yapar bide nstye falan bağlama ne zaman oluyor
zehranurr sumeyyed siz sezaryen istiyorum demediğiniz sürece henüz doğum şekli hakkında konuşmak için erken. Nst sanmıyorum bu haftada alacağını.
oglumubekliyorumm sumeyyed 35+4 haftalığız 2 ay önce hiç bir sıkıntı çıkmazsa normal doğum diye doktorumuz söylemeye başladı . En son kontrolde 31+1 dim nst ye bağlanmadım ama çarşamba günü kontrole gidicem 35+6 olucaz nst olurmu bilmiyorum