FulyaIpek Kızlar bugün kontrole gittim ama benim kiz hala kanala girmemiş. Haftaya çatı muayenesi yapılacak tekrar bakılacak ama girmeme ihtimali de var ... ben normal doğum istiyorum. Kanala girmesi için yapmam gereken bisey var mı, önerileriniz nelerdir
Yldrmygmr FulyaIpek 38+2 bende oyle acilmam filanda yok hayrlisi olsun hareketleride ayni devam hic azalma olmadi sukur sizde nasil
DidarKuru FulyaIpek 39+2 deyiz halen daha doğmaya niyetimiz yok 😊 telaş etme rabbimin nasip ettiği günü bekliyor, hayırlısıyla alırsın kucağına insallah
Asrinbaby FulyaIpek canim oturup kalkma hareketleri yap squat ve plates topu üzerinde hareketler yap benim ki de fazla erken inmişti 37+3 teyim su anda hala kanalda ama bakalim normal doğurabilecek miyim 🙈🙏 insallah sağ salim alalım kucagimiza hepimiz
Ronesans Ayni durum bendede var 😑bugum 38+0 olduk bugun. Ama beklw girecek sonunda . He bide hareketlerini kisitlama bolbol yuruyus yap
FulyaIpek Yldrmygmr sertlesmeler başladı, ama hala hissediyorum hareketlerini maşallah:) bol bol yürümeye calisacam ben de enerji buldukça kendimde. Inşallah normal gelmek ister
Biology26 Bende 36 haftalığım doktorum başı hareketli kanala girmemiş daha güzel dedi demek ki dahah erken diye mi düşünüyo anlamadım. Artık hiç bi iş yapmıyosun dedi ama yapmadan da duramam