Esraali ben de öyle okudum da 3 yıl içinde yapılmıyor diye ama yapalım derlerse acaba iki dozu birden mi yaparlar ki, bilgilenip öyle konuşmak istiyorum sağlık ocağı ile. Durduk yere illa vuracağız demesinler.
ElifB08 3 yıl içindeyse tekrar yapmıyorlar o yüzden sordum soruyu tam 3 yılı doldurmuş oluyorum da