Kızlar merhaba ben 86 kilo ile hamile kaldım hamileliğin 3 ayında 11 kilo verdim hem bazı sıkıntılar yaşadım hem de çok mide ağrısı çektim . Şu an 28+5 im bu sabah tartıldım 78.5 kiloyum. Burda yazan arkadaşları görüyorum 20 kilo kadar alanlar var ben sofraya çok aç oturuyorum ama oturduktan sonra iştahım kaçıyor çok az yiyebiliyorum . Kendim için belki bu durum iyidir ama bebeğim için çok endişeleniyorum . Geçen ay kontrole gittiğimde kilosu düşük demişti bu cumartesi tekrar kontrolüm var umarım bebeğim kilo almıştır . Bana verebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı ?