Tgcycl benimde ilk deneyimim hani soyleyeceklerim ne kadar doğru bilmiyorum kuzum .ben abur cubur paketli ürünleri bıraktım zaten söyleniyir yasak die içeceklerde .transferde. Sornada avakado yarım her sabah .bı tane yumurta hasladim badem ceviz kaysi iki üç tane bı bardak sütle kahvaltı yaptım .ilaçları hep düzenli aldık ilk 3 gün dikkat ettim hep yzandim .ha kahve çay da yasak ,bide kabak çekirdeği yedim ara öğünde havuç tükettim .burda sordum kim ne derse onu yedim .3.gun kalktım yemeğimi bulaşığmi herşeyimi yaptım