Btl2017 iyi bari hastanede yatmışsınız oda birşey.. Bende de enfeksiyon var, kana bile karışmış 16+2 haftalık hamileyim.. Zeynep Kamil hastanesine gitmiştim. Dedim bari gözlem amaçlı bir gün yatayım bebeğin düşük ihtimali de vardı çünkü kana da karıştığı için, doktorun bana dediği ise enfeksiyonun yatarak bir tedavisi yok demek oldu