Sngl57
32 haftada kontrole gidip çalışamaz yada çalışabilir almalısınız.. Eğer 2 hafta sonraya aktarılmış kayıp olsun istemiyorsanız, 32 haftada çalışabilir alırsınız, okullar açılınca da çalışamaz çevirebilirsiniz.. 32 de çalışabilir alınca 27 ye kadar çalışılacak diye bir şart yok.. Ne zaman isterseniz o zaman bırakabilirsiniz..