busra1997alpaslan2021 evet bu görev hepimizin, 20 yaşındaki kız kardeşim o kadar güzel bir şey söylemişti ki bana; “abla inşallah cinsiyeti erkek olur, çünkü kız çocuk her zaman merhametli olur kendini bir şekilde yetiştirir ama erkek çocuk öyle değil, inşallah erkek olur ki kadına saygılı merhametli bir çocuk olmuş olur sizin elinizde” dedi. Çok doğru söyledi gerçekten de.. eşlerimize bile bakınca yetişmesinde annesinin ne kadar etkili olduğunu görüyoruz.