zehranurr Cuma günü kan verdim bugün sonuçlarım hala e nabıza düşmedi. Doktorun ilk önce kendisi mi açması gerekiyor sonuçları, şimdiye kadar e nabıza düşmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
midekoruyucu zehranurr bizim sağlık ocağında1 ay sonra anca düşüyor e nabıza. Bi kayıt numarası vermişlerdi ordan bakıyordum ben sonuçlara
zehranurr Esraali demediler ki hiç öyle bir şey olduğunu bilmiyordum yani. Şimdi aradımda zoru zoruna aldım barkoduda sağlık ocağına gelemiyorum diye
oglumubekliyorumm zehranurr sağlık ocağında yaptırdığım tahliller e nabıza düşmüyor sekreterden bir şifre alıyorsun labim den kendin takip ediyorsun
Nelmali zehranurr bazen baya geç düşebiliyor hemsirenizin numarası varsa ona ulaşabilirsiniz benim bir kere cuma verdiğim kan sonucu pazartesi mesai bitimine 5 dakika kala düşmüştü sisteme
Selin12- zehranurr sağlık ocağının tahlil sonuçları e nabiza düşmüyor oranın sistemi farklı oyuzden gözükmüyor
Semy zehranurr halk labim diye bi yerden bakılıyor doktor numara veriyor. Kan verdiğinizin gecesi düşüyor. O numarayı alırsanız hemen öğrenebilirsiniz sonucu