Merveee34 Kızlar daha önce Pendik medipolde sezaryen doğum yapan var mı ? Tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz ? Ameliyathane ekibi,hemşireler,bakıcılar vs ilgi alaka nasıl ? Özellikle genel olanlar nasıl geçti?