Cutebaby Karanfill içiniz rahat etsin diye gidebilirsiniz. Ben gitmiştim doğum yaptım o gün sancım da oldu sonra
Karanfill Cutebaby içim rahat aslında kaç gündür de geliyor. Emin olamadım nişan mı değil mi ama bugün biraz daha emin oldum artık. Sancım da yokk.
Karanfill Cutebaby en fazla kaç gün sürer bu nişan gelmesi. Sizce sürekli ve her tuvaletten sonra gelmesi nişan Belirtisi mi yoksa akıntı mıdır?
Yavrukuslar Acele etmeyin nişan geldiyse sancının başlaması yakındır biraz bekleyin sancılarınız gelsin sıklaşsın öyle gidin tecrübeli 2 çocuklu bir anne olarak yazıyorum bunu hastanede evdeki kadar rahat edemezsiniz 😊
Karanfill Yavrukuslar evett acele etmek istemiyorum ilk gebeliğim gayette sakinim ama nişan mıdır akıntı mıdır bilemedim ama daha çok nişan gibi duruyorr. Birde sancılarım varsa ya hissetmiyorsam? 😅 kafamda sorular
Yavrukuslar Karanfill varsa kesinlikle hissedersin emin ol buna 😂 nişan akıntıya nazaran sümüksü bazen kanlı bazen kansız oluyor ama genelde kanlı olur
Yavrukuslar Karanfill bekleyin o zaman rahim ağzı gevşemeye başlamış demek ki Rabbim hayırlı kolay Doğum nasip etsin 🤲