Shnern Kizlar 25 haftalık hamileyim hep akıntım oluyordu idrar tahlili veriyordum iki kere antibiyotik kullandım . Bu sefer de doktorum kültür aldı sonuç çıkmış bakteri üremedi yazıyor bu ne demek bilen varmı ??
Alone Shnern cnm benimde çok akıntım oluyor hamile kalmadan önce de akıntım olurdu ama az az. Şimdi sürekli ıslak çamaşırım enfeksiyon bakteri fln yok bende de doktor normal demişti bişey çıkmayınca
Mucize_anne32 Vajinal akıntı icin kultur verebilirsin o ayri oluyir birde bazi dönemler beyaz akıntı oluyor yaa
Shnern Mucize_anne32 kültür verdim zaten cnm 3. Gün bugün çıktı tahlil verirdim hemen çıkardı bu bekledi biraz
Mucize_anne32 Shnern idrar kulturu sandim ben verdin vajinal kultur verdimn ben doktor bakti hiç bir sıkıntı yokk olsaydi enfeksyon zaten çıkartı demkki dedim kafaya takmaya degmez sonra duzeldi kendiliginden bazen yine oliyor arada bii
Shnern bebegimizibekliyoruz1 evet bende ama sürekli oluyor desem günde 3 4 camasir degisiyorum hiç kuru olamıyorum
bebegimizibekliyoruz1 Shnern bende de ıslaklık oluyor bi süredir ama enfeksiyondan kaynaklanmıyormuş doktorum hamilelikte olabilir dedi
Shnern bebegimizibekliyoruz1 demekki benimkide değil çünkü sonuçların temiz hele bugün öyle olmasına rağmen doktor 2 tane antibiyotik aynı anda yazmış şok oldum