Mervemete31 Kızlar merhabalar… Hamile yastığı alan var mı ? Hangi marka yada envanter seçimi yaptınız? Kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi
gokcekocyigit07 Merveaydmr daha önce ki gebeligimde almıştım 20 lerdeydim, şimdi de 28 deyim en başından beri kullanıyorum, 70 tl ye almıştım, model çok uygun da bir bakın derim