Meliskam Merhaba kizlar 23+6 hamileyim saclarim çok yiprandi rengi gitdi 😐 boyamak istiyorum ama bebege herhangi zarari olur diye korkuyorum… kizlar aranizda boyayan varmi ? … veya hangi sac boyalari zararsiz ?
esmerrmm Meliskam sacimi omre gri yaptirmak istiyorum 31 haftadayim ama riske atmamak icin bekliyorum . Bitkisel boya falan filan diyorlar ama ne gerek var az kalmis zaten riske gerek yk bnce 😊
gokcekocyigit07 Doktoruma danışarak 3.aydan sonra Watsons’dan biomagic boya aldım, bitkisel, koku sıfır, fiyatı da uygun zaten normalde de astım var o yüzden hep kullanıyordum, eğer doktorun izin veriyorsa tavsiye ediyorum 👍😊