Momylinda Kızlar bebeğimin fotoğraflarını ölümsüzleştirmek istiyorum üşenip ne çıkarttırırım ne de bi yerde depolarım hemen çekip çıkmasını istiyorm bu makinalarda hoş kullanan var mı bide yazıcıları çıkmış tlfndakini anında çıkarıyor sizce o mu yazıcısıı mı
Momylinda Mom2525 eşimde biraz pahallı buluyor ama yazıcısı aslında mantklı bşy ftografclarda 15 poza 250 tl diyor