Neslihan3866 Kızlar merhaba, aşağıdaki linkte ikili tarama sonucum var.henuz doktora gosteremedim, anlayaniniz varsa bı bakabilir mi? Değerler nasıl ? https://www.hizliresim.com/iis2622
Hilal-95 Neslihan3866 çok anlamıyorum bnmki farklıydı ama normal gözüyor🤗 kendımınkıne baktım yakın benmkide güzel dediler çnkü diğerlerini istemiyolar bende yaptırmadm detaylıya girdim okadar
Neslihan3866 Hilal-95 kaçıncı haftada detaylıca girdiniz :) bende ona girmeyi düşünüyorum haftam gelince
Sedaaaa2 Neslihan3866 normal muayene ucretı ne kadar peki hastanenızın ona göre kendi hastanemi hesaplaym ☺️
Hilal-95 Neslihan3866 ben 23+3 de girdim kuzum en geç 24 25 haftaya kadar yapılıyor bebeğin derisi kalınlaştığı için sen 18 feln randevu al anca veriyorlar cnkü onlar hesaplıyor zaten son adet tarihine göre