Ayseonay Merhaba arkadaşlar bugün doktora geldim bebeğim 2300 olmuş doktor normal dedi ama sanki zayıf mı geldi bana bilemedim sizin kaç kilo idi birde ben hiç kilo alamadım 4 kilo aldım basından beri tavsiyeleriniz var mı acaba?
iremgoksel Ayseonay Üzülmeyin bence bizimkisi de 34. haftasında 2248 gr dı. Evet ultrasonda haftasına göre geri ama genetik birşey olabilir bu eşim ve bende 2600 gr doğmuşuz mesela doktorumuz bunun için bizim bebeğimizinde bu şekilde olabileceğini iletti ☺️
Ayseonay iremgoksel teşekkür ederim ilk herkes zayıf diyince üzüldüm ama şükür iyi olsun sağlıklı olsun yeter ☺️🙏🏻
birisi30 Ayseonay iremgoksel benim kızım 33+6 da 2343 idi 3655 doğdu zaten son haftalarda kilo alıyorlar şuan gayet iyiler 🥰
Sibelerturan35 Saglikliysa canm sorun olmaz valla oğlum 2800 doğmuştu ama sağlıklıyım baya en önemlisi o
Ayseonay birisi30 teşekkür ederim insaallah benimde oğlum güzel güzel kilo alır artık bu haftalarda ☺️🙏🏻
Huda26 35+2de kontrole gitmiştim 2600dü suan 35+6 olduk canim doktorum haftasıyla uyumlu dedi seninkide normal 😊