Taze_gebe Handeoz evet geceden yemeyi içmeyi bırakıp gitmelisiniz en az 8 saatlik açlıkla demişlerdi bana sanırım yani işte kaba hesap 12 de son verin gibi düşünün
esmerrmm Handeoz gece 12den sonra birsey yememen gerekiyor su haricinde ve birgun omcesinde tatli seylerde yememen gerekiyor . Ac karna gidiceksin cnm ama biriyle git yaninda biri bulunsun ac karna seker alacagin icin baş dönmen olabilir 😊
Kdk ilkgozagrimhavinim bazı sağlık ocaklarında yapıyorlar. Ama siz önceden arayıp öğrenseniz daha iyi olur. Sağlık ocaklarında glukoz şurubu olmadığı için sizin eczaneden alıp gitmeniz gerekiyor oda 15tl gibi bişey ve her eczanede olmuyor. Aile hekimliğine yakın eczanelerde bulabilirsiniz.
Handeoz ilkgozagrimhavinim Ben gebe kaydi yaptirmaya gittigimde hemsire yapildigini soyledi. Bugunde doktorum saglik ocaginda yaptirabilirsin dedi ama degisiyodur belki bolgeden bolgeye 😊
Ouzc Handeoz ben de yarın yaptıracağım 75lik. Yaptıracağım yer 12 den sonra bi şey yemeyin içmeyin suyu bile ağız islatacak kadar için dedi.
ilkgozagrimhavinim Handeoz bende bi öğreneyim canım benimde bu hafta cumaydı özel hastanede. Eğer yapılıyorsa sağlık ocağında yaptırayım. Teşekkür ederim🤗
Nznesn Bana 75 mg yükleme yapıldı. 3 kez kan alınıyor. Biri açken diğeri içecegi içtikten 1 saat sonra. Diğeri de ondan da 1 saat sonra yani açlık kanından 2 saat sonrası. 35-40 tl gibi bi ücreti vardı. Özeller de o kadar pahalı bi test değil