2sy Ilk 6 ay calisan talep ederse her sirket bu izni vermek zorunda mi? Bilen var mi kizlar. Bizim sirket ucretsiz izin vermeye pek yanaşmıyor ama bebeğim 4 aylikken de ise baslamak istemiyorum 🤷🏼♀️
BBYaman 2sy 1 sene dogumdan sonraya kadar ucretsiz izin alabiliyosun bu yasal olarak hakkın. Sgkyı ara bildir izin vermediklerini
2sy MineLule evet canim ☺️ aslinda bu pandemi doneminde sirket ucretsiz izin alsak gobek atardi ama şimdi sartlar biraz degisti. Bir de ekipteki bazi sebeplerden dolayi bizim mudurumuz ucretsiz izin almami pek istemiyor :( ama 4 aylik cok kucuk yani..
2sy Nurtrky ilk 6 ay daha rahat alınıyor sanirim ama 2.6 ayi vermeyebiliyorlar degil mi? Onceki hamileligimde de kopara kopara almistim
Nurtrky 2sy 16 hafta + 6 ay bu senin hakkın devlette böyle diyor ama özel sektör sorun yapabiliyor tabi