Bir_abla 12. Haftada doktorum %80 erkek dedi çok ciddi bi oran 😂 neyse sevdim oğlummm oğlum diye İçimde ki ses ben oğlan değilim diyo bi türlü alışamıyorum tabi herkes diyo ki aaaaa erkek dediyse o kıza dönmez 😅 18. Hafta kontrollerim de bebek cinsiyeti göstermedi ama kıza daha yakınız dedi doktor 😅 bu hafta perinatolog randevusu için Gittiğim başka doktor kız olduğunu söyledi 😅2 hafta sonra detaylı ultrason randevum var daha de değişmez heralde demi daha çöp almadık yavruma ☺️