Elisadaa Kızlar 30uncu haftamdayım bebeğim ters duruyormus yani kayık gibi yan duruyormus doktor bir problem yok dönmeye calısır dedi ama benim yanlarıma yanlarıma dünden beri cok şiddetli vuruyor cıkıcakmıs gibi hıc durmadı yani bi tuhaf oluyorm canım com acıyo onua gectm bseyi yoktur dimi sanki orda kalmısta ckmaya calısıyomus gibi davranıyor üzülüyorum cok bana yardım edermisiniz??? Varmı aynı durumla karsılasannnn
Babies16 Elisadaa e cani nasil isterse oyle durur.benimde oyle duruyor 28 haftaligiz.dr um bunu hic problem olarak gormedi bile😊 benimde ayni hep sag hem sol tekme yumruk sanirim sabaha kadar vuruyor 😊😊 bence endise etmeyin daha doguma var kanala girer